#sklepy www #konwersja
Zadbaj o filtrowanie produktów w Twoim sklepie
Badanie dowodzą, że tylko 30% klientów poszukuje określonych produktów, reszta zwykle przegląda asortyment. Dlatego ważne jest to, by sprzedawca w swoim sklepie www uwzględnił filtrowanie produktów. Dobrze wdrożone filtry pomogą klientom przeszukać tysiące produktów i skupić się na takich, które odpowiadają ich potrzebom. więcej
#branding #projekty
Emocje, które wywołuje marka
Przeglądając branding obcojęzycznych firm możemy nie rozumiemy ich treści, jednak prawie zawsze rozumiemy emocje, które przekazują. Kolor, Kształt, froma, font, przestrzeń, gabaryty przekazują różnego rodzaju emocje. więcej
#sklepy www #konwersja
Konwersja w sklepach www. Jak ją przeliczyć i jakiego spodziewać się dochodu?
Współczynnik konwersji mówi nam o tym, jaki efekt przynoszą działania marketingowe, których się podejmujemy. Dla sklepów internetowych będzie to stosunek ilości odwiedzin do ilość zamówień. więcej