Kampanie reklamowe Google Ads (dawniej AdWords) mogą występować w różnych miejscach. Jest wiele różnych możliwości. Do dyspozycji są reklamy tekstowe w wyszukiwarce, banery graficzne na blogach i portalach, bezpośrednie linki zakupowe w wyszukiwarce, reklamy video na portalu YouTube i treść w okienkach podczas filmów.
Kampania AdWords wyświetla reklamy zaraz po jej uruchomieniu. Linki reklamowe wyświetlają się razem z wynikami wyszukiwania na stronie wyszukiwarki Google'a lub w innych wybranych miejscach. To ułatwia dotarcie do grupy odbiorców, którzy mogą być zainteresowani ofertą.
Kampania reklamowa może być skierowana do wybranych grup odbiorców. Jeśli oferujesz swoje usługi lokalnie, możesz wybrać miasta i województwa, w których pojawi się reklama. Możesz określić również godziny wyświetlania reklam, aby dotrzeć do odbiorców w godzinach ich pracy lub wieczorem. Analizujemy możliwości w tym zakresie i przedstawiamy propozycje.
Kampania AdWords działa na zasadzie modelu opłaty za kliknięcie. Możemy określić maksymalną kwotę dzienną i maksymalny koszt kliknięcia, które mają związek z ilością i miejscem wyświetleń reklam. Optymalizujemy kampanie reklamowe tak by posiadały dobry proporcje ilości wejść i kosztów.
Proszę o wycenę
Reklamy tekstowe w wyszukiwarce Google wyświetlają się, gdy użytkownicy wyszukają usług lub produktów, które oferujesz. Opłata pobierana jest tylko wtedy, kiedy klient kliknie w nią i wejdzie na Twoją stronę lub sklep.
Banery reklamowe wyświetlają się w sieci reklamowej Google Ads. Pojawiają się w 2.5 milionach stron www i 650 000 aplikacji. Mogą być wyświeltane odpowiedniej grupie docelowej. Można tez wyświetlać różne banery dostosowane targetu. Banery są zawsze tam, gdzie Twoi potencjalni klienci.
Klienci odwiedzają wiele stron. Jeśli ktoś wejdzie na twoją stronę i zobaczy promowaną ofertę, może tę ofertę zobaczyć jeszcze raz na innej stronie. Tym razem zobaczy ją w formie twojej reklamy. Remarketing zwiększa zasięg i moc przekazu. Działa na zasadzie przypomnienia czegoś, co klient już gdzieś widział.
1. Reklamy TrueView to reklamy, które wyświetlają się głównie przed filmem, w jego trakcie lub po jego obejrzeniu.
2. Reklamy produktowe pozwalają konsumentom szybko i łatwo znaleźć Twoje produkty w Google.
Dlaczego my?
Treść reklamy należy zoptymalizować, aby zwiększyć jej skuteczność. Odpowiednio dobrane słowa kluczowe pomagają lepiej wykorzystać środki przeznaczane na promocję. Wybieramy najlepsze frazy, ściśle lub elastycznie dopasowane.
Jesteśmy projektantami. Z chęcią przygotujemy Państwu całościową kampanie banerową, spójna z innymi działaniai marketingowymi firmy. Doradzamy przy doborze rozmiarów, form, oraz zdjęć i motywów.
Państwa reklamą będzie zajmował się certyfikowany specjalista Google AdWords
Jak zbadać efekt kampanii? Nasze statystyki umożliwiają ocenę działań promocyjnych. Co miesiąc otrzymują Państwo raport z pozycji, wyświetleń, klinięć i kosztów reklam
Podchodzimy indywiualnie do każdej firmy. Optymalizujemy kampanie tak by posiadała najlepszy stosunek wejść do kosztów.