Ostateczna pozycja w wynikach wyszukiwania wynika z wielu różnych czynników. Ich opracowanie to skomplikowany proces zwany pozycjonowaniem.
Pozycjonowanie stron w Google musi być działaniem zaplanowanym na długi czas i dokładnie przemyślanym.
Jest to działanie o dużo szerszym zakresie niż tylko określanie słów kluczowych. Pozycjonowanie stron ingeruje również w treść, ponieważ mechanizmy wyszukiwarek przeszukują to miejsce.
Pozycjonowanie to optymalizacja całej strony z myślą o działaniu mechanizmów wyszukiwarek - z angielskiego Search Engine Optimalization czyli SEO.
Liczy się TOP 10
Pierwsza strona wyszukania
Badania i własne obserwacje pokazują, że tylko pozycja zajęta w pierwszych 10 wynikach pierwszej strony wyszukiwarki Google'a przynosi pożądany efekt w postaci odwiedzenia strony - kliknięcia w link.
Druga strona wyszukiwarki jest odwiedzana przez poszukujących informacji dopiero wtedy, gdy wyniki na pierwszej stronie nie odpowiadają im.
To daje do myślenia, jak ważna jest optymalizacja strony robiona z myślą o pozycjonowaniu.
Jeśli działasz w internecie, nasza oferta to oferta dla Ciebie. Skorzystaj z formularza i uzyskaj cennik pozycjonowania Twojej strony www.
Proszę o wycenę
Oferta pozycjonowania lokalnego przeznaczona jest dla dla firmy działających na terenie dzielnicy, miasta lub regionu. Jeżeli świadczysz usługi kosmetyczne na terenie Poznania, to chciałbyś pozyskać klientów z Poznania. Klienci z innych miast nie są w Twojej grupie docelowej. Odpowiednie myślenie o zasięgu usługi dobrze przekłada się na relację oferujący - klient, co po raz kolejny buduje zaufanie do firmy.
Pozycjonowanie stron z ofertą o zasięgu ogólnopolskim. Jeśli prowadzisz firmę remontową i chcesz wykonywać prace na terenie całego kraju to jest to najlepsza usługa. Naszym celem jest wzmocnienie fraz podstawowych oraz zasięgu odziaływania oferty. Cennik pozycjonowania stron zależy od konkurencyjności wybranych fraz i ilości firm, które pozycjonują swoje strony. Decyduje to czy pozycjonowanie będzie tanie czy drogie.
Pozycjonowanie sklepów internetowych to zasięgu ogólnopolskim lub szerszym. Optymalizacja struktury sklepu, opisów produktów, tytułów stron i wielu innych specjalistycznych czynników to dziś konieczność. Przemyślane pozycjonowanie towarów pomaga istnieć na bardzo zatłoczonym rynku. Stałe wyświetlanie się ofert sklepu w zwykłych wynikach wyszukiwarki skutecznie podnosi jego rangę. Informuje klientów, że jest to właściwe miejsce na zakupy.
3 filary pozycjonowania
Optymalizacja to podstawowy element pozycjonowania stron www. Optymalizacja to dostosowanie strony do wymogów Google. W procesie tym analizujemy Twoją stronę www z uwzględnieniem kodu strony, słów kluczowych, treści na stronie głównej i podstronach, linkowania wewnętrznego, szybkość ładowania, opisu zdjęć. Następnie po konsultacji z klientem dokonujemy zmian lub przekazujemy listę zmian do twórcy strony www.
Zdobywanie linków
Dobra strona to taka do której linkują inni. Dlatego w procesie pozycjonowanie dbamy o zdobywanie dobrych linków.
Contnent - Dbanie o treść na stronie www
Trzecim filarem pozycjonowania jest odpowiednia treść na stronie www. Oferujemy pozycjonowanie organiczne wsparte przez Content Marketing. Content Marketingiem w skrócie można nazwać dostarczaniem dobrej treści użytkownikom. Treści te ceni również Google, uważają je za naturalne. Powinny one przede wszystkim być interesujące i odkrywcze dla użytkowników.
Dlaczego my?
Wybieramy słowa kluczowe na podstawie wyników specjalistycznych narzędzi. Sukcesywnie budujemy zaplecza linków, których zadaniem jest podnoszenie pozycji Twojej strony.
Sprawę współpracy z naszym klientem widzimy całościowo. Budżet, który klient przeznacza na działania marketingowe, możemy użyć stosownie do aktualnej potrzeby.
Podstawą działań jest analiza odbioru i dostępności strony lub sklepu internetowego. Otrzymujemy w ten sposób podstawę dalszych działań. Na podstawie audytu aktualnej strony proponujemy dalsze działania. Sprawdzamy, również co robi konkurencja i wyciągamy wnioski.
Co miesiąc otrzymują Państwo raport z naszych prac i pozycji.
Optymalizujemy strony www. Piszemy teksty w tematyce działalności firmy klienta. Prowadzimy bloga w celu osiągnięcia wysokich pozycji w wyszukiwarce oraz budowy i umocnienia wizerunku marki.
Największa wyszukiwarka systematycznie zmienia algorytmy działania. Szukamy rozwiązań, aby zrozumieć te zmiany i dopasować strony, które są pod naszą opieką do nowej sytuacji.
W wielu branżach liczba stron otwieranych na komórce jest już wyższa niż na komputerach.