Blog firmowy to narzędzie Content Marketingu, które działa za pomocą treści dostarczanych odwiedzającym stronę.
Blog pokazuje Twoim potencjalnym klientom, że firma jest mocna w swojej branży. Odpowiednie treści budują zaufanie i poprawiają widoczność strony w wyszukiwarce Google'a.
Czytając kolejne wpisy na blogu odwiedzający widzi, że firma działa od lat i dobrze orientuje się w swojej dziedzinie. Jest kompetentna w różnych aspektach swojej oferty.
Informuje o różnych cechach produktu czy usług.
Proszę o wycenę
Na prowadzenie bloga konieczny jest plan, by przyniósł wymierne efekty.
– Dla kogo piszemy blog - za pomocą specjalnych narzędzi wykonujemy analizę grupy docelowej pisanego blogu. Kim są odbiorcy, ludzie, którzy będą czytać zamieszczane treści? Czy wolą oglądać zdjęcia i filmy czy też przeczytać konkretne dane?
– O czym pisze konkurencja - wiedza na temat działań już obecnych w naszym obszarze oraz - co najważniejsze - skuteczności tych działań.
– O czym już pisałeś - analiza dotychczasowych działań firmy, mająca na celu sprawdzenie, czy poprzednie metody przyniosły oczekiwany skutek.
– O czym będziemy pisać - założenia i kluczowe elementy, które chcesz przekazać. Tematy kolejnych wpisów na blogu lub profilu społecznościowym odnoszą się do obecnych trendów rynku określonych za pomocą badań.
– Gdzie znajdują się klienci - grupy docelowe mają swoje preferencje zakupowe i miejsca, w których są ich znajomi. Każde takie miejsce ma swój język komunikacji i wciągającą tematykę.
– Narzędzia - proste kampanie AdWords, wpisy na profilu, blogi tematyczne na stronie, ciekawe podpowiedzi z punktu widzenia użytkownika. Powiązanie odpowiednich działań przynosi zwielokrotniony efekt.
Oferta