#branding #projekty
Emocje podczas budowania marki
Przeglądając identyfikacje obcojęzycznych firm nie zawsze rozumiemy ich treści, ale prawie zawsze rozumiemy emocje, które przekazują. Kształt, kolor, font, przestrzeń, zdjęcia, gabaryty niosą ze sobą różne rodzaje emocji. Design może wykreować wizerunek firmy trendy i bliskiej konsumentowi. Może również wywołać wrażenie niemieckiego porządku czy brytyjskiego dystansu.
więcej#studio graficzne #projektowanie
Marketing w projektowaniu - AIDA
Jak zaprojektować reklamę, aby kupujący wybrał ten produkt a zrezygnował z innego? To pytanie zaczęto sobie zadawać, gdy na rynku pojawiło się więcej towarów niż wynikałoby to z potrzeb ludzi. Zaczęto obserwować zachowania ludzi w sytuacjach kontaktu z towarem i tak powstał opis reakcji potencjalnego klienta: Attention - Interest - Desire - Action. W skrócie AIDA.
więcej#projektowanie graficzne
Above the Fold - zapomniana zasada projektowania?
Kiedyś ludzie czytali gazety :-). Trzeba je złożyć na pół, żeby dało się je sprawnie dostarczyć do kiosku. Złożona na pół gazeta ma dwie strony. Niewidoczną, na której leży, i widoczną, którą można od razu przeczytać bez rozkładania całości. Ta część znajduje się powyżej zagięcia to Above the fold. Zasadę warto wykorzystać w tworzeniu ulotek, folderów, opakowań i w innych pracach.
więcej