Na stronach One Page'owych wszystko, co jest do przekazania, znajduje się na jednej stronie. Strona jest bardzo długa a kolejne akapity - podstrony wyróżniane są z całości przekazu w sposób graficzny. Studio graficzne dopasowuje sposób wyróżnienia rozdziałów do konkretnej strony. Jeśli klikniemy na link zakładki, strona zacznie się przewijać się, aż osiągnie odpowiednie miejsce. Nie następuje przeładowanie strony, ponieważ wszystkie treści już są załadowane.
Jeśli jednak strona zawiera dużą ilość grafik, można wykonać ją tak, aby kolejne grafiki ładowały się dopiero po dotarciu do odpowiedniego miejsca na stronie. To skraca czas ładowania pierwszych części strony i rozkłada w czasie ilość danych potrzebnych do pobrania.
Strony One Page'owe najlepiej sprawdzą się przy takiej ilości treści, jaką mają standardowe strony z około pięcioma podstronami. Wtedy nawigacja jest szybka i treść lepiej się pozycjonuje. Gdyby próbować zmieścić na jednej stronie typu One Page treść z większej ilości podstron, przewijanie zawartości i próby odnalezienia się w gąszczu informacji mogłyby stanowić barierę dla użytkownika.
Strony www typu One Page odpowiednie są dla jednorodnej oferty, która może być temu spójnie zindeksowana przez wyszukiwarki i łatwo dostępna dla użytkowników. Wyrazista grafika i przejrzysta treść - oto przepis na sukces.
Zalety
- efektowna forma przedstawienia firmy i oferty
- idealne do prezentacji jednego produktu lub usługi
- brak konieczności przechodzenia i szukania informacji po podstronach
- wszystkie informacje na jednej - przewijanej w dół stronie
- różnorodne moduły i formy prezentacji treści i oferty
- możliwość szybkiego złożenia zapytania / zakupu
Wady
- trudniejsza w pozycjonowaniu Google dużej ilości fraz
- możliwość przejrzystego przedstawienia tylko kilku sekcji
- słabe rozwiązanie dla przedstawienie bardzo dużej ilości informacji
Zapraszam do kontaktu
Mając 10 letnie doświadczenie w branży, znając temat zarówno od strony kreacji, programowania jak i marketingu, chętnie służę radą w wyborze najlepszej “drogi reklamowej” dla Państwa firmy.
Jestem praktykiem, cenię sobie przejrzystość oferty, dobry kontakt i zdecydowane działanie.
Łukasz Sochacki
właściciel
tel. +48 603-651-245
biuro@artso.pl
ARTSO
ul. Głogowska 132/140
60-243 Poznań
Formularz